תביעה נגד הצבא

תביעות נגד הצבא הוא מונח כללי המתייחס להגשת תביעות, תלונות או בקשות מהמערכת הצבאית על ידי חיילים המשרתים בצבא. כל עוד חייל מסוים נמנה בשורות החיילים, בין אם בשירות חובה או קבע – כל תלונה או טענה שיש לו צריכה להיות מטופלת בצינורות המקובלים של המערכת המשפטית הצבאית בתחום תביעות נגד צה”ל. לצבא יש את מערכת החוקים והתקנות שלו בעת תביעה נגד צה”ל ועל פי אלה צריכים להיות החיילים, הנגדים והקצינים בכל דרגה ובכל בסיס שירות. ניתן לערער על החלטות מפקדים ישירים או לבקש בקשות שונות באמצעות דרכים שונות המתאימות לכל סוג תביעה.

מי רשאי להגיש תביעות נגד הצבא?

כל חייל רשאי להגיש תביעה נגד הצבא או תלונה ואין מי שיאסור עליו לעשות זאת. יחד עם זאת, כדאי לו לדעת היטב מה הוא תובע ולאיזו תוצאה או מצפה ומייחל על מנת להתאים את הערכאה המשפטית המתאימה לתביעה עצמה. חיילים צעירים המשרתים בשירות חובה עלולים שלא להכיר לעומק את המערכת הצבאית ולפיכך לא לדעת מול מה הם מתמודדים ולכן מומלץ להם להתייעץ עם איש מקצוע בטרם יגבשו את ההחלטה להגיש את תביעות נגד צה”ל. איש מקצוע כזה יכול להיות עורך דין העוסק בדיני משפט וביטחון, מנוסה בייצוג חיילים, קצינים, נכי צה”ל ואזרחים עובדי צה”ל מול ערכאות משפטיות שונות במגוון תחומים ועניינים.

תביעה נגד צה”ל

כאשר את תהליך תביעה נגד הצבא מלווה איש מקצוע בעל וותק, ידע וניסיון רב הוא יהיה גם בעל הבנה מעמיקה כיצד יהיה הכי נכון לפעול בכל מצב ובכל בעיה. משרד עורכי הדין הצבאי יעבץ – ביטון עוסק בדיוק בתחום תביעות נגד צה”ל וליווה אלפי לקוחות בתביעות ובקשות שונות מול הצבא ומשרד הביטחון. כל תובע זכאי לקבל את מלוא המידע שלו הוא זקוק על מנת להבין היכן הוא עומד ועל סמך המידע והתמונה הכוללת לקבל החלטה מושכלת ונבונה. אנו מזמינים אתכם להתייעץ, לשאול את השאלות שמטרידות אתכם ולהבין בדיוק מה עליכם לעשות וכיצד עליכם לפעול.

למידע על תביעה לאנשי מילואים לחצו כאן!

התחילו שיחת ווטסאפ
צריכים עזרה?
שלום
כיצד נוכל לעזור?
Call Now Button