תביעות פטור מס הכנסה

מי זכאי לפטור מס הכנסה?

במדינת ישראל ישנה חובת תשלום מס הכנסה. ישנם חוקים ותקנות רבים העוסקים בשאלת גובה תשלום המס וישנן אוכלוסיות כאלה ואחרות המקבלות הטבות, הנחות או פטור מלא מהתשלום. על מנת לקבל פטור מלא מתשלום מס הכנסה צריך לעמוד בקריטריונים מסוימים ולהוכיח את חלותם על אדם כזה או אחר בתחום תביעות פטור מס הכנסה. אחת מהאוכלוסיות הזכאיות לפטור ממס הכנסה היא אנשים נכים בכלל ונכי צה”ל בפרט. דרגת הנכות משפיעה על אחוז ההנחה שיקבל הנכה בתשלום המס ובמקרים קשים במיוחד תעמוד ההנחה על 100% שמשמעה פטור מתשלום מס הכנסה.

שיפור איכות החיים בעקבות תביעות פטור מס הכנסה

אדם נכה המקבל פטור מתשלום מס הכנסה יכול בהחלט לנשום לרווחה מבחינה כלכלית אך כמובן שאין כאן שום סיבה לשמחה, שכן הוא עדיין מתמודד עם נכות או מחלה קשה והטבת הפטור ממס בעצם ניתנת לו על מנת שיהיה לו קל יותר להקל על התנהלותו השגרתית בחסות הנכות או המחלה. אין ספק שמדובר בהטבה חשובה מאין כמוה שעשויה להגיע אפילו לכדי אלפי שקלים מדי שנה, אותם יכול הנכה לנצל כדי להקל על מצבו, לשפר את איכות חייו ולעשות שימוש בכסף לרווחתו האישית באמצעות תביעות פטור מס הכנסה.

תביעות פטור מס הכנסה לנכי צה”ל

כאשר מדובר בנכי צה”ל חשוב מאד לוודא שהם אכן מוכרים ככאלה על ידי משרד הביטחון על מנת שאפשר יהיה להגיש את הבקשה לשם תביעות פטור מס הכנסה. לכן את הבקשה כדאי להגיש בסיוע צמוד של עורך דין הבקיא בנבכי מערכת המשפט הצבאית ומכיר את דיני מערכת הביטחון וההתייחסות לנכי צה”ל. ישנם לא מעט נכים, בדרגות נכות שונות שכלל אינם מודעים לעובדה שהם זכאים להטבות בתשלום המס או עלולים למצוא את עצמם נבוכים ומבולבלים לנוכח מידע רב, שגוי או סותר ולא יידעו כיצד לגלות את המידע האמתי, הנכון והעדכני.

סיוע צמוד של עורכי דין צבאיים המנוסים בתביעות מסוג זה עשוי לסייע רבות. משרד עורכי דין יעבץ – ביטון הינו משרד העוסק במגוון תחומים הקשורים לחיילים, נכי צה”ל, הכרה בנכים או נפגעים כנכי צה”ל על ידי משרד הביטחון וייצוג חיילים בכל הדרגות מול ערכאות המשפט הצבאיות. למשרד ניסיון רב ועשיר בתביעות פטור ממס הכנסה וכן בתחומים שונים הקשורים בשירות הצבאי וביטחון המדינה ובידי עורכי הדין הידע והאפשרות לסייע לכל חייל, קצין, משוחרר או אזרח עובד צה”ל.        

התחילו שיחת ווטסאפ
צריכים עזרה?
שלום
כיצד נוכל לעזור?
Call Now Button