עורך דין נכה צה”ל

אין זה פשוט להיות נכה במדינת ישראל, על אחת כמה וכמה להיות נכה צה”ל. המצב הביטחוני במדינה אינו פשוט וטיפול מסור לטובתם של נכי צה”ל הוא עניין נפוץ ושכיח שתמיד נמצא בסדר היום הציבורי ולא אחת גם בין הנושאים המדוברים בשיח הפוליטי והמדיני. מערכת שלמה מטעם משרד הביטחון אמונה על הטיפול בנכי צה”ל החל משלב ההכרה בהם כנכי צה”ל, דרך תשלומי תגמולים ומענקים, הטבות בתשלום מיסים או קבלת הקלות ואביזרים שיקלו על התנהלותם היומיומית או על שיקום אפשרי שלהם.

למרות זאת, ישנם לא מעט נכי צה”ל שכלל אינם מודעים לזכויות או הטבות שמגיעות להם ופונים לשכור את שירותיהם של עורך דין נכה צה”ל הבקיאים במידע זה ומייצגים נכי צה”ל מול הערכאות המשפטיות ומול אגפי משרד הביטחון כמו אגף השיקום. עורכי דין אלו אלה בקיאים בכל מה שיש לדעת אודות הטיפול בנכי צה”ל, מהו התהליך להכרה בנכה מסוים כנכה צה”ל, כיצד נקבע שיעור הנכות ומה מזכה כל דרגת נכות – הטבות או פטור מתשלום מסים, קבלת הנחות שונות או טיפולים לשם שיפור מצב הפגיעה או ניסיונות שיקום.

מה תפקידו של עורך דין נכה צה”ל?

כאמור, עורכי דין נכי צה”ל העוסקים בתחום הצבאי ומביני מכירים על בוריים את החוקים, התקנות והנהלים הפנימיים הקשורים בנכי צה”ל מבחינת מוסדות המדינה השונים ובכלל זה אגף השיקום והמוסד לביטוח לאומי. לא אחת נתקלים במקרה של נכה שכלל אינו מודע לאפשרויות העומדות בפניו והוא כלל לא יודע שהוא זכאי לקבל הנחות והטבות. עוד לפני כן – לא תמיד יידעו הנכים שהם יכולים להיות מוכרים כנכי צה”ל ומה יש לעשות לשם כך. עורך דין נכה צה”ל יסייע בידם להבין זאת, יבדוק עובדות, סיפורים או מסמכים כדי לאמת את העניין ויוכל להנחות איך יהיה נכון לפעול ומה צריך וכדאי לעשות.

אנו במשרד עורכי דין נכי צה”ל יעבץ – ביטון מתמחים בדיוק בתחומים אלה. יש לנו ניסיון רב בייצוג נכי צה”ל וחיילים או קצינים שנפגעו במהלך שירותם הצבאי עד לשלב שבו אנו מוודאים שהם זכאים להטבות שונות ואכן מקבלים אותם. הגשת תביעות, הכנה ובדיקה של מסמכים, ייצוג בדיונים משפטיים או מול וועדות רפואיות על ידי עורך דין.

למידע נוסף על עורך דין צבאי לחצו כאן! 

התחילו שיחת ווטסאפ
צריכים עזרה?
שלום
כיצד נוכל לעזור?
Call Now Button