למה כדאי לרכוש את ספרי חוק הנכים

למה כדאי לרכוש את ספרי חוק הנכים?

כי ספרי “חוק הנכים” מיועדים לתת מכשיר בידי איש המקצוע והנכה (זה שהוכר וזה אשר מבקש הכרתו על ידי קצין תגמולים) להבין את המערכת העוסקת בנושא נכי צה”ל ולרכז מידע פסיקה וחקיקה בנושא. הרעיון אשר הביא להולדתם של ספרים אלה, הוא הצורך במידע, שהיה עד היום בלתי נגיש ברובו, לידיעת הציבור אשר עו”ד יעבץ עצמו מהווה חלק ממנו. לא פעם פגשנו נכים ותובעים, בין אם הוכרו ובין אם לא, או אנשי מקצוע המייצגים אותם אשר העלו את הטענה שחסר מידע נחוץ בדבר חוק הנכים ובדבר הזכויות על פיו, ומפי הנכים נאמר כי פעמים רבות נודע להם על זכות, אשר מגיעה להם בדין, רק שנים לאחר מכן בדרך מקרה או מפה לאוזן, והדבר פגע ביכולתם למצות את זכויותיהם. ניתן לומר לכן, כי ספרי “חוק הנכים” נכתבו תוך מענה לדרישה חוזרת ונשנית זו מצד נכים, תובעים, ואני מקצוע בתחום, לרכז בחיבור קריא וברור את ההלכות הרלוונטיות בעניין.

ספרי “חוק הנכים” מבוססים על ניסיוננו הרב בטיפול בנכי צה”ל ובבחינת טענותיהם השונות במישור המשפטי ובמישור הערכי למול משרד הביטחון/אגף השיקום. עומר יעבץ עצמו, הינו נכה צה”ל משותק בדרגת נכות 100%+ (מיוחדת) המייצג נכים אל מול אגף השיקום והפרקליטות המייצגת אותו.

אנו מקווים כי אתר זה וספרי “חוק הנכים”, יחשפו נכים ותובעים לזכויותיהם, כמו גם למגבלותיהם, ויאפשרו להם ולאנשי המקצוע, להבין את המערכת המטפלת בכך מתוך כוונה כנה כי יעשה במידע זה שימוש נכון וראוי.

עורך דין לענייני צבא-עומר יעבץ

התחילו שיחת ווטסאפ
צריכים עזרה?
שלום
כיצד נוכל לעזור?
Call Now Button