תביעות נכי צה”ל

לא פשוט להיות נכה צה”ל במדינת ישראל, למודת הקרבות והמלחמות. לא מעט אנשים אכן מוכרים בתור נכי צה”ל ובעקבות הכרה זו בנכותם הם זכאים ל-לא מעט זכויות, או הטבות חברתיות הקשורות בתשלום מיסים, בסיוע בעת שהם מנסים לשפר את מצבם ולשקם את חייהם שהשתנו ללא היכר לאחר שנפגעו. גם הדרך להכרה בתור נכי צה”ל עלולה להיות מורכבת ומייגעת ונכים רבים אפילו מלינים על כך שחסר להם ידע רב בנוגע לזכויות שמגיעות להם על פי החוק, מה שמקשה עליהם עוד יותר במימוש זכויות אלה.

תביעות נכי צה”ל יכולות להיות קשורות בבקשות לקבלת פטור מתשלומי מס הכנסה, לקבלת עזרים או אביזרים רפואיים ושיקומיים שתפקידם להקל על התנהלותו היומיומית של הנכה במסגרת עבודתו או חיי השגרה שלו בחיק בני משפחתו ובמקרים מסוימים אפילו קבלת תשלום כפיצוי על היעדרות ממקום העבודה בשל קבלת טיפול רפואי הקשור באופן ישיר לנכות או לפגיעה עצמה.

נשאלת השאלה החשובה – איך אפשר לדעת או להשיג את המידע החסר? וברגע שהמידע מתקבל ומאומת – איך מגישים בקשה או תביעה? מה הנוהל במקרה זה? מה הדרך הנכונה והמקובלת לעשות זאת? כמו במקרים רבים הקשורים בתחום המשפט – לעתים אין ברירה אלא לשכור את שירותיו של עורך דין הבקיא בתחום זה, מנוסה בהגשת תביעות נכי צה”ל דומות ובעל ניסיון מוכח ורב בייצוג אנשים במקרים דומים מול ערכאות משפטיות הקשורות לצבא, למערכת הביטחון ולמשרד הביטחון.

הגוף המרכז את הטיפול בנכי צה”ל החל משלב ההכרה בנכות כנכות צה”ל וכלה באישורים לקבלת זכויות כאלה ואחרות הוא אגף השיקום במשרד הביטחון. לאגף שלוחות רבות הפזורות בכל חלקי הארץ על מנת שיהיה קל להתמצא בין נושאי התפקידים ואפשר יהיה להגיע לכל מקום בקלות על מנת להגיש תביעה או לממש זכות זו או אחרת. ביצוע התהליך בליווי צמוד של עורך דין, כאמור, הוא הדרך הנכונה שעשויה לשפר פלאים את סיכויי ההצלחה של התביעה ולשפר את סיכויי קבלתה ואישורה.

אם גם לכם דרוש סיוע בתחום זה של תביעות נכי צה”ל ולזכויות המגיעות להם מתוקף החוק או שאתם נכי צה”ל וזקוקים למידע אודות זכויות אלה – אתם מוזמנים לפנות אלינו, אל משרד עורכי הדין הצבאיים יעבץ – ביטון. אצלנו תקבלו מידע אמין, נכון, עדכני ומדויק, שכן אלו בדיוק הנושאים שבהם אנו מתמחים.

למידע על זכויות נכי צה”ל לחצו כאן!

התחילו שיחת ווטסאפ
צריכים עזרה?
שלום
כיצד נוכל לעזור?
Call Now Button