תגמול טיפול רפואי נכה צה”ל

בפני נכה או נכה צה”ל עומדות לא מעט התמודדויות שאינן פשוטות כלל. נכותו משפיעה על כל תחומי החיים שלו, כמו גם על בני משפחתו. על מנת לטפל בעצמו, לנסות לשפר את מצבו או לנסות לשקם את עצמו ייתכן ויזדקק הנכה לטיפולים רפואיים כאלה או אחרים אשר בגינם ייאלץ להפסיד ימי עבודה והוא עלול לספוג מכה כלכלית בשל כך. בנוסף ישנם נכים אשר כלל אינם עובדים בגלל שמצבם הבריאותי לא מאפשר להם לעבוד ואין להם ברירה אלא להישאר מובטלים.

במקרים רבים זכאים נכים אלה לתגמול טיפול רפואי, באישורו של קצין התגמולים באגף השיקום. בנוסף לכך, כאשר תביעה של נכה להכרתו כנכה צה”ל עודנה בדיונים וטרם התקבלה החלטה בעניינה – ייתכן וקצין התגמולים גם יאשר לתובע לקבל תגמול טיפול רפואי גם לתקופה של הדיונים, במידה וסבור הוא כי יש יסוד לתביעה וישנה סבירות גבוהה שהתביעה תתקבל ותאושר. גובה התגמול נקבע על פי תקנות שונות הקבועות בחוק ועוסקות בדרגות שונות של הכנסה במקרים אלה.

תגמול טיפול רפואי לנכה צה”ל

חשוב לדעת שתשלום עבור תגמול טיפול רפואי אינו ניתן באופן אוטומטי אלא כנגד פנייתו של הנכה. מכאן ניתן להבין שבמידה והנכה אינו מודע לתקנה זו ולא יפנה לקבל את המגיע לו, הרי לא יועבר אליו סכום תגמול טיפול רפואי. ישנם לא מעט נכים שלא מכירים את ההטבות או הזכאויות המגיעות להם מאגף השיקום ולכן הם כלל לא מעלים על דעתם את האפשרות לפנות אל אגף השיקום, לתבוע את תשלום תגמול טיפול רפואי או לוודא שהם מקבלים את הסכום המגיע להם על פי מספר ימי ההיעדרות או על פי דרגת הנכות שהוכרה להם. ייתכן גם שנכה שתביעתו טרם הוכרעה לא יודע שהוא יכול להגיש בקשה לקבלת תגמול טיפול רפואי בזמן הדיונים בתביעתו וכך להפסיד סכום כסף לא מבוטל.

על מנת לוודא שהנכה מכיר את כל החוקים והנהלים ולא יפסיד שום זכאות או הטבה המגיעה לו כדאי לו לפנות אל עורך דין המתמחה בתחומי הצבא והמדינה, מכיר את ערכאות המשפט הצבאיות ובקיא בתקנות משרד הביטחון ואגף השיקום. כך יוכל בכל עת לבדוק האם הוא זכאי להטבה או תגמול טיפול רפואי אלה או אחרים ולא לפספס שום פרט חשוב. אתם מוזמנים לפנות אלינו, משרד עורכי הדין יעבץ – ביטון. לנו ניסיון רב שנים בדיוק בתחומים אלה ואנו מעודכנים בכל שינויים וההתפתחויות בנושאים. ייצגנו אלפי לקוחות מול מערכת המשפט הצבאית ומול אגף השיקום מתוך מטרה וחזון להנגיש עבורם את המידע ולדאוג לרווחתם.

למידע על תגמול נצרך לנכה צה”ל לחץ כאן!

התחילו שיחת ווטסאפ
צריכים עזרה?
שלום
כיצד נוכל לעזור?
Call Now Button