הספרים שלנו

שלושת הספרים בנושא הנכים אשר נכתבו על ידי צוות משרד עוה”ד יעבץ, עו”ד עומר יעבץ ועו”ד צחי ביטון, עוסקים בעולם המשפטי והסוציאלי של נכי צה”ל ונפגעי פעולות האיבה.

הספר המשפטי, “חוק הנכים – פסיקה חקיקה והיבטים משפטיים” הינו TEXT BOOK אשר יצא לאור בשנת 2002, והוא בעיקרו ספר משפטי המיועד לאנשי מקצוע העוסקים בתחום. מהדורה שניה נמצאת בעבודה, ותצא כנראה לאור בשנת 2015.

הספר השני “חוק הנכים – ספר ההכרה והזכויות השלם” הוא ספר המיועד לציבור הרחב. הספר עוסק בחלקו הראשון בעולם ההכרה וקביעת דרגת הנכות מכוח החוק והתקנות. בחלקו השני, עוסק הספר בזכויות הנכים כפי שהוקנו על ידי תקנות הנכים והנהלים הפנימיים של אגף השיקום כפי שעודכנו בסמוך להוצאתו לאור של ספר זה.

הספר השלישי “נפגעי פעולות איבה – המדריך לנכים ומשפחות הנספים” , מיועד לציבור הנכים ומשפחות הנספים בפעולות טרור ואיבה. הספר עוסק בחלקו הראשון בהכרה נפגעי פעולות האיבה ומשפחות הנספים. בחלקו השני עוסק הספר בזכויותיהם של הנכים ובני המשפחה ובכללם הורים שכולים, אלמנות ויתומים. על הרלוונטיות של מדריך זה וחשיבותו לזקוקים לו, לציבור הרחב ולאנשי המקצוע אין חולק המציאות האכזרית אליה אנו חשופים בימים אלה ואף קודם אליה בשנות תקומתה של מדינת ישראל. אנו מקווים כי ספרים אלה זה יחשפו נכים ותובעים לזכויותיהם, כמו גם למגבלותיהם, ויאפשרו להם להבין את המערכת המטפלת בכך מתוך כוונה כנה כי יעשה במידע זה שימוש נכון וראוי. חברי ארגון נפגעי פעולות האיבה – הארגון היציג, זכו לקבל ספר זה כמתנה לראש השנה 2005, כמתנה מידי המחברים והארגון היציג של נפגעי פעולות האיבה.

התחילו שיחת ווטסאפ
צריכים עזרה?
שלום
כיצד נוכל לעזור?
Call Now Button