הקדמה מפיו של מרק פורן ז”ל

דברים אלה נכתבו על ידי אדם שאהבתי והערכתי, ואשר נרצח על ידי בן עוולה שהיום מרצה מאסר עולם בשל רצח נפשע זה, דבריו של מרק פורן ז”ל, אשר מסיבות כאלה ואחרות לא נכנסו בזמנו לעותק המודפס של הספר מובאים כאן מתוך הערכה ואהבה למרק ידידי שהלך לעולם שכולו טוב.

דבר מזכיר מחוז תל אביב של ארגון נכי צה”ל

נכות היא פגימה בגופו או בנפשו של אדם, או בשתיהן כאחת. נכות אינה בהכרח פגיעה ברוחו של אדם, בכבודו, ברצונותיו, בדעותיו וברגשותיו ואין שום סיבה שבעולם שכך תהא.

מהכרותי רבת השנים עם נכי צה”ל ומעבודתי עימם למדתי כי יש ביכולתם של נכים, בדרגות נכות שונות ובסוגי פגיעה שונים, לשקם את חייהם לאחר פגיעתם ולהמשיך בחייהם בסיפוק רב על אף נכותם ותוך השלמה עימה. עומר יעבץ, ממחבריו של ספר זה, הוא דוגמא בולטת לכך.

מטרה מקודשת שמו לנגד עיניהם מדינת ישראל וארגון נכי צה”ל כאחד, והיא קידום ענייניהם של הנכים ותמיכה בהם תוך מטרה לסייע בידם להתגבר על מכשולי הנכות ולקיים חיים רגילים ככל שנכות, לאחר פגיעתם בשירות מדינת ישראל. פעולתו של ארגון נכי צה”ל מפורטת בספר זה, ופעולתה של המדינה, באמצעות אגף השיקום שבמשרד הביטחון על כל עובדיו השונים, מתוארת בספר זה בתיאור מקיף וממצה.

ספר זה מקיף בצורה ברורה ורצינית את המערכת העצומה הזו שמטרתה אחת כאמור לעיל. ספר זה מצטרף למפעלים הברוכים העושים לקידומה של מטרה זו. מעבר לכך, ולראשונה בישראל, נכתב חיבור המיועד לנכים וכולל סקירה כה מקיפה של זכויותיהם של נכי צה”ל ושל ההליכים למימושן. בכך נותן חיבור זה את המענה לצורך הדחוף ביותר ולאחד החשובים בהם – המידע.

חיבור זה הוא העבודה הרצינית ביותר בתחום זה ועל כך יש לברך את מחבריו – הן על כתיבתו והן על תרומתו לכל נכה ונכה.

יולי 2000

מרק פורן, (ז”ל)

מזכיר מחוז תל אביב

אם גם אתם נזקקים לייצוג צבאי ובטחוני, התקשרו עוד היום ותנו לנו להילחם עבורכם!

לשאלות ומידע נוסף, אנא אל תהססו, נשמח לסייע – יעוץ משפטי ראשוני חינם או כתבו אלינו בדואר אלקטרוני: info@disabled.co.il

למידע על נפגעי פעולות האיבה– מדריך לנכים ומשפחות נספים לחצו כאן!

התחילו שיחת ווטסאפ
צריכים עזרה?
שלום
כיצד נוכל לעזור?
Call Now Button